Asztro-matiné ‘Naprendszer’ – 07.31.

Kategóriák: , , Címke:
Program kezdete: 2021-07-31 11:00
Program vége: 2021-07-31 13:00
Szabad helyek száma: Betelt fő

Asztro-matiné – csillagászat (nem csak) gyerekeknek – érthetően.

A csillagászok igazából nagyra nőtt gyerekek – például szeretik a nagy durranásokat vagy sokat kérdeznek…

A program során a gyerekek könnyen érthető, de annál színesebb nyelvén magyarázzuk el az univerzum érdekességeit, interaktív módon mutatjuk be a jelenségeket, és megválaszoljuk a gyerekek sokszor egyszerűnek tűnő, de fogas kérdéseit – (természetesen a felnőttek is kérdezhetnek! 🙂 )

Mi minden vár rátok ezen a délelőttön?
Plüssbolygós Naprendszer ismertetés az előadóteremben, melyet Naprendszer séta követ a kertben, mindeközben pedig rengeteg izgalmas dolgot fogtok hallani, és csinálni! Ha kissé borult az idő, az se szegje kedvetek, együtt eljátsszuk a nap-és holdfogyatkozást,  illetve megismerhetitek az egyes bolygók tulajdonságait, mégpedig nem is akárhogyan….

Tudod mi az a blink-komparátor? Most ezt is meg fogod tudni, sőt ki is próbálhatod!

Derült időben megfigyeljük a Napot a csillagvizsgáló távcsőóriásával, borult idő esetén alaposan szemügyre vesszük a Budapest-kupolát, és megismerkedünk a távcső kezelésével.

Gyere el hozzánk egy izgalmas, játékos csillagászati bemutatóra, ahol minden kérdésedre választ kapsz!

Borult idő garancia: Programjaink időjárástól függetlenek, borult időben, akár esőben is megtartjuk őket. Asztro-matiné programunkat úgy állítottuk össze, hogy akár süt a nap, akár nem, mindenképpen jól fogunk szórakozni, és mindkét esetre más interaktív elemekkel készülünk Nektek! Ne szegje kedved a borult idő, a hangulat és jókedv garantáltan napsütéses lesz!

Asztro-matiné programunk 2-2,5 órás, és 6-12 éves korú gyermekeknek ajánljuk!

Áraink egységesen értendőek a gyermekre és az őket kísérő felnőttekre.