Asztro-matiné – Gyermeknapi EXTRA kiadás – 05.30.

Kategóriák: , , Címke:
Program kezdete: 2021-05-30 11:00
Program vége: 2021-05-30 13:00
Szabad helyek száma: Betelt fő

Asztro-matiné – csillagászat (nem csak) gyerekeknek – érthetően.

A csillagászok igazából nagyra nőtt gyerekek – például szeretik a nagy durranásokat vagy sokat kérdeznek…

A program során a gyerekek könnyen érthető, de annál színesebb nyelvén magyarázzuk el az univerzum érdekességeit, interaktív módon mutatjuk be a jelenségeket, és megválaszoljuk a gyerekek sokszor egyszerűnek tűnő, de fogas kérdéseit – (természetesen a felnőttek is kérdezhetnek! 🙂 )

Csillagszínpad: eljátsszuk a Hold, a bolygók és a csillagok mozgását. Derült időben megfigyeljük a Napot a csillagvizsgáló távcsőóriásával, borult időben égből hullott meteoritok titkait fürkésszük.

Gyere el hozzánk egy izgalmas, játékos csillagászati bemutatóra, ahol minden kérdésedre választ kapsz!

Borult idő garancia: Programjaink időjárástól függetlenek, borult időben, akár esőben is megtartjuk őket. Asztro-matiné programunkat úgy állítottuk össze, hogy akár süt a nap, akár nem, mindenképpen jól fogunk szórakozni, és mindkét esetre más interaktív elemekkel készülünk Nektek! Ne szegje kedved a borult idő, a hangulat és jókedv garantáltan napsütéses lesz!

Asztro-matiné programunkat 6-12 éves korú gyermekeknek ajánljuk!

A programot a gyermeket kísérő felnőtt(ek) csak védettségi igazolvánnyal, vagy az azt kiváltó applikációval látogathatják!