Asztro-matiné ‘Kísérletek’ – 05.29.

Kategóriák: , , Címke:
Program kezdete: 2021-05-29 11:00
Program vége: 2021-05-29 13:00
Szabad helyek száma: Betelt fő

Asztro-matiné – csillagászat (nem csak) gyerekeknek – érthetően.

A csillagászok igazából nagyra nőtt gyerekek – például szeretik a nagy durranásokat vagy sokat kérdeznek…

A program során a gyerekek könnyen érthető, de annál színesebb nyelvén magyarázzuk el az univerzum érdekességeit, interaktív módon mutatjuk be a jelenségeket, és megválaszoljuk a gyerekek sokszor egyszerűnek tűnő, de fogas kérdéseit – (természetesen a felnőttek is kérdezhetnek! 🙂 )

Mi minden vár rátok ezen a délelőttön?
Lézeres optikai és látványkísérleteket végzünk a csillagok spektrumán.
A csillagok és csillagködök fényspektrumát és a csillagászati jelenségeket látványos színes kísérletekkel mutatjuk be. Speciális színbontó szemüvegekkel színes neoncsövek spektrumát vizsgáljuk, majd távcsövet építünk lézerágyúval, tükrökkel és lencsékkel.

Programunk végén a Budapest-kupolában közelebbről is megismerkedünk a távcsövekkel, megtanuljuk kinyitni és forgatni a kupolát, sőt különleges naptávcsöveinkkel a Napot is megnézzük.

Gyere el hozzánk egy izgalmas, játékos csillagászati bemutatóra, ahol minden kérdésedre választ kaphatsz!

Borult idő garancia: Programjaink időjárástól függetlenek, borult időben, akár esőben is megtartjuk őket. Asztro-matiné programunkat úgy állítottuk össze, hogy akár süt a nap, akár nem, mindenképpen jól fogunk szórakozni, és mindkét esetre más interaktív elemekkel készülünk Nektek! Ne szegje kedved a borult idő, a hangulat és jókedv garantáltan napsütéses lesz!

Asztro-matiné programunkat 6-12 éves korú gyermekeknek ajánljuk!

A programot a gyermeket kísérő felnőtt(ek) csak védettségi igazolvánnyal, vagy az azt kiváltó applikációval látogathatják!