Gyakran Ismételt Kérdések – Live előadások

Hogyan kapom meg a jegyemet?
A vásárlást követően automatikusan megküldjük a jegyként szolgáló linket (URL-t) a regiszráció során megadott e-mail címre.

Mi történik, ha mégsem kapok visszaigazoló e-mailt, ha mégsem kapom meg a jegyemet?
Kérjük ellenőrizd, hogy a jegyet tartalmazó visszaigazoló e-mail nem került-e véletlenül a „SPAM” vagy „Promóció” mappába. Ha itt sem találod, kérjük, írj nekünk egy üzenetet a info@svabhegyicsillagvizsgalo.hu e-mail címre, ahol kollégáink segítségedre lesznek.

Mit tehetek, ha bár megkaptam, de később nem találom a visszaigazoló e-mailt, benne a jeggyel?
Az előadás kezdete előtt két nappal minden jegyvásárlónak küldünk egy emlékeztető e-mailt, benne a linkkel (URL-lel). Ha ez az e-mail nem érkezne meg, kérjük küldj egy emailt az info@svabhegyicsillagvizsgalo.hu e-mail címre. A kollégáink a segítségedre lesznek.

Kapok-e figyelmeztetést arról, hogy mikor kezdődik az élő előadás? 
Igen, az élő előadás előtt egy órával küldünk egy emlékeztető e-mail üzenetet, benne az előadás megnézésére alkalmas linkkel (URL-lel).

Megvettem a jegyet. Ezt követően a link (URL) hogyan fog működni?
A visszaigazoló e-mailben megküldött „Titkos link az előadáshoz” gombra kattintva indítható el az élő előadás annak kezdete előtt 10 perccel. 2021 januártól induló adásokhoz tartozó linket, az előadás dátuma előtt 2 nappal küldjük el nézőinknek.

Milyen eszközön tudom megnézni az előadást és milyen internet-kapcsolatra van szükségem?
Az élő adás bármely olyan eszközről (okostelefon, tablet, számítógép, notebook, okostelevízió) megtekinthető, melyen a YouTube alkalmazás akadásmentesen fut.

Az előadás közben hogyan tehetem fel a kérdéseimet?
Az előadás közben a YouTube videó alatti kommentfolyamban lehetőség van kérdéseket feltenni, melyeket előadóink az előadás végén megválaszolnak. Ahhoz, hogy előadás közben feltedd kérdéseid előadóinknak, szükséges, hogy rendelkezz YouTube felhasználói fiókkal, és be is legyél jelentkezve az előadás ideje alatt. A rendszer csak regisztrált felhasználóknak ajánlja fel a kommentelés lehetőségét.

A kommenteléssel kapcsolatban kérjük, hogy egy tudományos előadáshoz megfelelő stílusban tedd fel azokat. Ahogy egy előadáson is kultúráltan kérdezzük meg személyesen az előadót, úgy itt is kérjük a megfelelő kulturált hangnemet. A nem odaillő, így a többi nézőt zavaró kommenteket moderátoraink el fogják távolítani.

Mit tegyek, ha az előadás megtekintése közben problémám van a kép- vagy a hangminőséggel?
Mindenekelőtt frissítsd vagy indítsd újra a böngészőt, illetve ellenőrizd az internetkapcsolat állapotát. A hang- és képminőséget érintő problémákat legtöbbször a gyenge szélessávú internetkapcsolat okozza. Ennek több oka lehet. Ha routert használsz otthon, és a probléma nem szűnik meg, húzd ki a hálózatból a routert néhány percre, majd csatlakoztasd újra. Időnként a routernek csak újraindításra van szüksége. Megpróbálkozhatsz azzal, hogy wifiről kábelcsatlakozásra váltasz, leállítod az egyéb internetes alkalmazásokat, illetve hogy frissítsd böngésződet. Ha úgy gondolod, hogy a probléma az adás oldalon van, nyugodtan írd meg nekünk kommentben.

Mit csináljak, ha nem elérhető az előadás vagy a böngésző hibaüzenetet mutat?
A hibaüzeneteknek több oka is lehet. Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy támogatott böngészőt használsz-e. Ezt követően próbálkozz meg a gyorsítótár (cache) és a cookie-k törlésével, és próbáld meg ismét a lejátszást. Kérjük, próbáld meg egy másik böngészővel is a lejátszást.

Továbbküldhetem-e másnak a megkapott jegyet (linket)?
Kérjük, hogy a jogvédett tartalomra vonatkozóan etikusan járj el, és ezt a linket ne oszd meg másokkal. A megvásárolt jegy csak személyes használatra jogosít.

Letölthetem az előadásokat, hogy offline is megtekintsem?
Ez egy élő adás, egyelőre erre nincs sajnos lehetőség.

Mit csináljak, ha lemaradtam az előadásról? Az élő adás végeztével is visszanézhetem az előadást?
Ha bármilyen okból kifolyólag nem tudod megnézni az előadást, vagy félbe kell szakítanod az előadás megtekintését, lehetőséget nyújtunk, hogy két napig azt visszanézd. Az előadást követő 48 óráig az előadások még elérhetőek maradnak, ugyanazon a linken amin az élő adást sugároztuk.

A jegyvásárlást követően van lehetőségem elállni és visszakapni a pénzem?
A jegyvásárlás előtt kérjük, alaposan fontold meg vásárlási szándékod, mert a jegyvásárlást követően nem áll módunkban jegyet visszavenni és a jegyárat visszatéríteni.

Mi történik, ha az előadás elmarad? Lehet-e műsorváltozás?
Ha az előadás az előadó betegsége miatt, vagy más, vis major körülmények folytán elmarad, erről emailben tájékoztatunk. Ez esetekben 2 hónapon belül újra meg fogjuk hirdetni az előadást, melyre elküldjük a megtekintéshez szükséges linket.
Ha az előadás a mi technikai hibánkból nem kerülne sugárzásra, vagy a sugárzás az előadás közben 7 percnél hosszabb időre a mi hibánkból megszakad, a jegy vételárát visszatérítjük számodra.
A műsorváltozás jogát különös esetekre a programot megelőző egy hétig tartjuk fenn. Műsorváltozásról emailben tájékoztatunk, ha nem felel meg az újonnan felajánlott program, emailben kérheted a jegyár visszatérítését.

Köszönjük, hogy velünk tartasz, jó szórakozást kívánunk! 🙂